2013. márc. 15.

2. díj


Köszönet Butterfly Girl-nek! :)
1. Ha megkaptad ezt a díjat készíts róla bejegyzést és tedd ki a fent látható képet!
2. Őszintén kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 személynek kell tovább adnod!
4. Ezt egytől-egyig át kell másolnod a lapodra, kivéve a kérdéseket!
5. A díjat visszafelé nem lehet adni!

Kérdések hozzám:
1. Mi az eredeti neved? B.
2. Milyen iskolába jársz (általános, gimi, stb.. ) Képzésre járok.
3. Voltál már nagyon mélyponton az életedben?  Voltam.
4. Szoktál venni magazinokat ? Szoktam.
5. Melyik híres emberrel akarsz legszívesebben találkozni? Már találkoztam híres emberrel, de nem akkora szám, mint ahogy a legtöbben gondolják. Inkább nem találkoznék a kedvenceimmel, mert még elrontanák a képet, ami bennem él róluk.

Mint ismertek, megszegem a szabályokat és nem teszek fel kérdéseket, nem küldöm tovább. De azért köszi, hogy gondoltál rám! :)

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszik az új blogod, sőt az nem kifejezés! Mondjuk nem lepődtem meg, csak hoztad a színvonalat amit eddig már megszokhattunk tőled. Nagyon szomorú voltam amikor a golden ticket-es történetedet abbahagytad, de ezért megérte.Hálás vagyok amiért továbbra is írsz! Nem tudtam róla, hogy van ez a blogod, ma teljesen véletlenül tévedtem ide. Ahogy megláttam ki a szerző rögtön belevetettem magam a sorokba!Voltak részek ahol hangosan röhögtem illetve sikítottam és volt ahol meg majdnem sírtam annyira hiányzott egy ilyen jó történet, de Leah sztorija óta nem leletem! Na nem nyáladzok, csak így tovább! ;)
    Barbi xx

    VálaszTörlés