2013. jan. 16.

A színfalak mögött

Helló!

Leah vagyok, aki a private love történetet is írta, és mivel megint inkább tanulnom kéne, belekezdek egy újabb történetbe... Nem valami okos húzás, de aki azt a történetet imádta, szerintem nem fog túl nagyot csalódni most sem.

De most minimalistára vettem a formát. Se a főszereplő nem fogja elárulni az elején, hogy kibe szeret bele, se én. Mármint próbálom. Lehet, hogy produkálok majd egy-kér klisés jelenetet, de csak mert imádom őket. :)

Véleményeiteket továbbra is szívesen várom az emailemre valamint a bejegyzések alatt. Nem kell visszafogni magatokat, és válaszolni fogok most, nem csak egy-egy fejezet elején. x)

A neveknek sosem nyilvánítottam hatalmas jelentősséget, és most is szívesen hívnám a főszereplőmet Leah-nak, de ez túlságosan összezavarná néhányotok fejét. Utálok címeket is adni, ezért nem tetszik a történet címe sem, amit csak úgy kitaláltam most. Viszont megnyugodhattok, mert lesz egy állandó jó barátnő mellékszereplő is. Az előzőből kihagytam, és belátom, hogy szörnyű hibát vétettem, mert tovább szárnyalhatott volna a történet, de most már mindegy. Ez egy új történet, és nem ígérem, hogy bármit is változtam volna.

Készüljetek az olvasásra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése