2013. máj. 18.

Dupla

19. fejezet

Az első két óra eltelt, de bármikor meghallottam Rachel hangját, belemarkoltam a székembe, hogy ne pattanjak fel. Valamiért sokkal idegesebb voltam most és könnyebben ingerelhetőbb... Lehet hogy éppen a hormonjaim miatt. Még volt két 2 órás tanórám, amit nyugton kellett ülnöm.
 A telefonom rezgése elvonta a figyelmemet a tervek gyártásáról, hogy miként fogjam be a plázacica száját.
 Hey babe! Mi a helyzet? :) - Liam
 Az sms mosolyt csalt az arcomra, mire Nati értetlenül nézett rám. Szemeiből egy kérdés sugárzott: "Magamra hagysz a bosszú oldalán?" Mosolyogva megráztam a fejemet és felé fordítottam a telefonomat. Bólogatva visszafordult a füzetéhez, majd ő is elővette a telefonját. A ráncok eltűntek a homlokáról és az ő szemei is egy kicsit felcsillantak.
 Éppen próbálunk Natival nem felrobbanni. És veled? - Adi
 Felrobbanni? Mégis miért? - Liam
 Emlékszel a tegnapi utolsó VIP vendégetekre? Szőke, vasalt hajú, szolizott picsa? - Adi
 Valami rémlik... - Liam
 Osztálytársak vagyunk és egész nap a közös képeket mutogatja mindenkinek és közben valótlanságokat fűz hozzá... - Adi
 Úgy mint...? - Liam
 Hogy Harry majdnem lesmárolta, te a fenekét fogdostad... - Adi
 Szóval féltékenyek vagytok? :D - Liam
 El tudtam képzelni, ahogy egy kaján vigyor ül ki az arcára.
 Igen Liam, féltékenyek vagyunk arra, hogy hülyeségeket zagyvál egy rajongótok... - Adi Csak a szememet forgattam, miközben elküldtem az sms-t.
 Jól van na. Minden nap érkeznek hozzánk olyan tweetek, amik teljesen valótlanok. Mégis van, aki hisz nekik. - Liam
 Ahh... Tudom, csak... Nehéz megállni, hogy nem húzhatok be neki egyet. :$ - Adi
 De kis agresszív itt valaki. :P - Liam
 Amúgy mit csináltok éppen? Mi van a srácokkal? - Adi
 Zayn és Niall még nincsenek itt, Louis a laptopjával van elfoglalva, Harry pedig a telefonját bűvöli. - Liam
 A mellettem folyamatosan rezgő padtársamból ítélve éppen Natival beszélget. :) - Adi
 Neked amúgy most nem az órára kéne figyelned? :P - Liam
 Nehéz koncentrálni, ha ilyen szépfiú vonja el a figyelmemet. :P - Adi
 Hát igen.. - Liam Elképzeltem, ahogy büszkén kihúzza magát és majdnem elnevettem magamat.
 Egy paddal arrébb ül és a neve Alex. - Adi Húztam az agyát.
 Mi?! - Liam
 Bár látnám az arcodat most. :D - Adi
 Csak szívatsz? - Liam
 Élvezettel. :P - Adi
 Gonosz. - Liam
 Megesik... :d - Adi
 Most mennünk kell megbeszélésre, de délután találkozunk. Xx - Liam
 Az utolsó sms-t nem tudtam hova tenni, mert nem beszéltünk meg találkozót, de úgy tűnik, hogy mégis találkozni fogunk. Ezért az egész hátralévő 3 órás szenvedést már jobban bírtam. Bármikor Rachel azt ecsetelte, hogy miként beszélte le az egyik bandatagot arról, hogy ne hagyják el az öltözőt azonnal, egy raktári szexkalandért, mindig arra koncentráltam, hogy én randiztam Liammel és sms-tem vele ma, de még így is nehéz volt nem megbüntetni őt a hazugságai miatt. Gyűlöltem, ha hazudik valaki.
 Úgy a Liammel való sms-ezés fél órával felbukkant Phil. Először küldött egy sms-t, hogy hívjam fel, ezért kimentem a teremből. Felhívtam és kiderült, hogy a suli előtt jár már és azért jött, hogy elvigye a kocsimat.
 - Mégis mi történt a tieddel? - Kérdeztem kicsit jobban kiakadva a kelleténél.
 - Nyugi van, csak a légkondit szerelik benne. De most nekem a város másik végén kell lennem 10 percen belül - kinyújtotta a kezét a kocsikulcsért.
 - Mégis miért adnám neked oda a kocsimat? - Kérdeztem keresztbe font karral.
 - Mert az egyetlen elbűvölő és szerető bátyusod vagyok - válaszolta ezer wattos mosollyal.
 Fújtattam egyet, majd elővettem a zsebemből a kulcsokat.
 - Meg ne húzd nekem! - Kiabáltam már utána, mikor a parkoló felé indult. Még visszaintett a válla felett, majd hallottam, amint pittyeg a zár. Visszavánszorogtam a terembe és azon gondolkodtam, hogy melyik taxi társasággal menjünk ma haza Natival.
 Miután végeztünk egymásba karolva hagytuk el az épületet Rachel mögött. Legfőképpen azért is karoltunk egymásba, hogy megakadályozzuk a másik kirohanását.
 Legnagyobb meglepetésemre A parkolóban Liam és Harry támaszkodtak a fürtös fekete óriásának és beszélgettek. Semmi különös nem utalt arra, hogy híresek lettek volna, vagy hogy minden mozdulatukért millióan sikítanak. Lezserül, zsebükben a kezükkel élvezték a napsütést, ami már eleve nagy ajándék volt egész Londonnak.
 Rachel lebetonozott előttünk, mikor meglátta a két srácot, a körülötte legyeskedő csajok pedig izgatottan kérdezgették tőle, hogy érte jöttek-e és találgatták, hogy mi lesz most.
 Natival egymásra vigyorogtunk, majd kikerülve az út torlaszt vigyorogva sétáltunk oda a srácokhoz. Nati Harryt ölelte meg, én pedig Liamet.
 - Szeretnél bombát robbantani? - Kérdezte Liam a fülembe suttogva, míg a nyakába kapaszkodva öleltem magamhoz. Elengedtem, hogy a szemébe nézhessek. Huncutul csillogtak a ragyogó napsütésben, majd lepillantott a számra, majd vissza a szemeimbe. Értettem a célzást, és vigyorogva emelkedtem lábujjhegyre, hogy lerövidítsem az időt, míg az ajkaink találkoztak. Egy hosszú szájra puszi után vigyorogva váltunk szét. Harry Nati derekát ölelte, mikor feléjük fordítottam a fejemet. Mind a ketten vigyorogtak, majd Harry megforgatta a szemét és egy "Beszállás!" utasítással mindenkit az autóba parancsolt.
 - Ez nagyot fog szólni! - Jegyezte meg vigyorogva Harry, miközben kitolatott a parkolóból. Én a ledöbbent lányok felé néztem, akik csak az állukat kaparták fel a betonról. Natival váltottunk egy büszke mosolyt, majd visszadőltem Liam mellé a hátsó ülésen. A keze megkereste az enyémet, majd összekulcsolta az ujjainkat.
 - Valahogy most nem tud érdekelni - mondta Liam a szemeimbe nézve mosolyogva. adott egy puszit az arcomra, mire én csak kuncogni tudtam.
 - Mikor kell Glasgowba utaznotok? - Kérdezte Nati.
 - 6 órán keresztül fogunk a turné buszon ülni, míg odaérünk - válaszolt Harry.
 - Amúgy miért először Glasgowba mentek, ahova 6 óra az út, majd vissza Cardiffba, ahova szintén 6 óra az út? - Kérdeztem érdeklődve és kicsit értetlenül.
 - Az ilyenek a menedzserek dolga. Mi csak próbálunk jó pofát vágni az egészhez - vont vállat Harry a kormány mögött ülve.
 - Amúgy mégis hová megyünk? - Kérdezte Nati kinézve a szélvédőn.
 - Piknikezni! - Vigyorgott barátnőmre a fürtös, majd visszafordult a vezetés felé.
 Natival a táskáinkat a kocsiban hagytuk, csak a telefon maradt nálunk. Meglepődtem, hogy a semmi közepén vagyunk és még nagyobbak lettek a szemeim, mikor megláttam, hogy Harry egy piknik kosarat vesz elő a kocsi hátuljából. Liam egy halom takarót tartott a kezében, amit Nati és én is segítettünk, és elvettünk néhányat.
 - Ti komolyan piknikezni akartok - mondtam döbbenten.
 - Mégis mire számítottál? - Kérdezte az ujjainkat összefűzve Liam és a Nati-Harry ölelkező páros után indultunk.
 - Hát a legutolsó piknik, amit nekem egy srác akart szervezni abból állt, hogy vettünk kaját a Starbucksban és kiültünk a külső asztalokhoz - osztottam meg vele egy rossz randi emlékét. Mind a ketten elnevettük magunkat. - Ráadásul még nekem is kellett fizetnem a saját részemet.
 - Hát mostantól szokj hozzá a luxushoz. - Liam átkarolta a vállamat, és puszit nyomott a hajamra.
 A környéken látszott, hogy nem sűrűn jár erre ember. A hőmérséklet még bőven 10 fok alatt járt, így már séta közben is magunk köré csavartuk az egyik takarót a sok közül. Nem mentünk túl sokat, de eleget ahhoz, hogy a rét közepére érjünk. Leterítettem Natival 1-1 plédet, amire mind leültünk. A szél fújdogált, így mindenki takaró alá menekült. Liam és én már eleve egy takaró alatt voltunk, csak még a lábunkra is került egy. Harry és Nati egy cinkos mosoly kíséretében bújtak egy takaró alá, de nem kérdeztem semmit se. Elvileg még a randi sem történt meg.. vagy igen?
 Nem tudom, hogy honnan szereztek a srácok ilyen nagyszerű kaját, de nem is kérdeztem. Élvezettel tömtem magamba a szendvicset, majd egy csokis kekszet is. Liam elővett egy nutellás üveget a kosár aljáról, de mielőtt a saját csokis kekszére kente volna az édességet, az orromra is kent a késsel.
 - Naaa! - Nyüszítettem banzsítva az orromra nézve. Liam csak mosolygott, majd Natiék felé fordulva is hatalmas örömködést váltottam ki.
 - Na megállj csak Payne! - Figyelmeztettem, miközben egy szalvétával letöröltem a nutellát.
 - Szerintem senkit sem kell emlékeztetni, hogy mi történt a legutóbbi kajacsata után - jegyezte meg Nati vigyorogva.
 - Mert szerinted ti nyertetek? - Kérdezte Harry.
 - A mi tárgyalási képességünkkel zártuk le a háborút, igen - húzta ki magát Nati. Erre Harry az orrára kente a szendvics krémet.
 Nati tátott szájjal nézett Harryre, majd a mi nevető kettősünk felé. Felkapta a lekvárt és Harry pólójának a nyakát elkapva mindet a srác felsőtestére öntötte. Nekem már végem volt és alig bírtam levegőt venni a nevetéstől. Harry és Nati csatájába szerencsére most Liam nem akart beszállni. A fejünkre húzta a takarót miközben elfeküdtünk, hogy megvédjük magunkat az elkószáló csapások elöl. Mikor már nem láttam Nati és Harry fejét, ahogyan arra koncentrálnak, miként vágjanak vissza a másiknak, csillapult a nevetésem. Ahogy csak egy mosoly maradt hátra, Liamre néztem, aki csillogó szemekkel figyelt. A pokróc világos színű volt, már ahol nem tarkította kaja kívülről, így átszűrődött a fény.
 - Nem lesz baj? - Kérdeztem tőle visszagondolva a parkolói jelenetünkre.
 - Harry kocsijával jöttünk, úgyhogy szerintem nem az én problémám, hogy mennyire kenik össze magukat - vont vállat vigyorogva és a keze a derekamra csúszott. Még ennyi anyagon keresztül is bizsergett az érintésétől a bőröm.
 - Úgy értem, hogy a kis jelenetünkből. A bombánkból. - Arcomról már csak a komolyságot tudta leolvasni, ami végül az ő arcára is átköltözött.
 - Elegem van abból, hogy azzal foglalkozzak, miként feleljek meg mindenkinek. - Az egyik kezét az arcomra helyezte, míg a másikkal könyökölve tartotta magát. - Az én dolgom, hogy mit kezdek a magánéletemmel. Azt részesítem előnyben, ami boldoggá tesz és nem azt, amitől elkezd hullani a hajam.
 Értetlenül néztem rá a fura fogalmazása miatt.
 - Este nyolckor fogunk elindulni és addig van... - a karórájára nézett - 4 óránk. - Terelte a témát, de nem bántam. - A táskáink már eleve be vannak pakolva, így csak az a lényeg, hogy nyolc óra előtt öt perccel a buszon legyünk. Van ötleted, hogy mit csináljunk?
 Gonosz mosoly ült ki a számra, felültem és lerántottam magunkról a takarót és a csókolózó Natira és Harryre esett a pillantásom. A takarót rögtön visszakaptam, és úgy tartottam, hogy ne lássam őket.
 - Mi van? - Kérdezte Liam mosolyogva miközben ő is felült.
 - Harry és Nati csókolózik - suttogtam.
 - És? - Kérdezett vissza suttogva.
 Lassan leengedtem a takarót.
 - Ugye tudod, hogy ez csak egy takaró és nem hanggátló? - Kérdezte Harry Nati köré fonva a karjait.
 - Öhm... öööhm... - dadogtam, pedig nem is nekem kéne zavarban lennem.
 - Van szabad négy óránk - közölte az ölelkező párossal is Liam. - Mit csináljunk addig?

Akkor az ask.fm (ask.fm/leahbehindthescreensenkit sem érdekel? Kezdeti fellángolás 2 fő volt, ami nem túl sok. Holnap törölni fogom, szóval akinek kérdése van még bármivel kapcsolatban, még ma felteheti. Jah és ne felejtsetek el kommentelni! Ezen a héten tanultam, így ez egy előre megírt fejezet volt. A tippeket adós játékunk a jövőhéttől lesz beleépítve a történetbe. Este válaszolni fogok a kommentekre, amik az előző fejezethez érkeztek. Addig is ehhez a fejezethez írjátok meg a véleményeteket és aki még akar, csatlakozhat a játékhoz!
Leah Xx

3 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon tetszett.!Az SMS-ezés volt a kedvencem ebben a részben,de tetszett az apróbb kaja csata is. Liam és Adi meg hát húúúú tökéletes páros. Volt bomba....he he he. Hogy tudsz ilyen fantasztikussan írni? Ma van elősször,hogy gépen kommentelek nekd....jah elég rosszul kommiztam az előző részhez. Na minegy. Csak azt akarom monddani....írni :) Hozd minnél hamarabb a rész kíváncsi vagyok mit fognak ezek négyen csinálni..... ( most beiindult a fantáziám!) :DD :)

    VálaszTörlés
  2. kedves Leah!még nem írtam neked eddig,de a blogodat a kezdetektől követem és imádom!az összes rész közül talán ez tetszett eddig a legjobban :) nagyon bírom a stílusod,azt ahogyan írsz!csak így tovább!várom a folytatást ;) xx

    VálaszTörlés